Odporúčané články

Tlačové správy 02/24/2021
Dachser Air & Sea Logistics reorganizuje regionálny manažment

Spoločnosť Dachser Air & Sea Logistics (ASL) reorganizovala riadenie svojich obchodných jednotiek v regiónoch Európa, Stredný východ a Afrika (EMEA) a Amerika.

Prečítať
Tlačové správy 11/05/2020
DACHSER Slovakia investuje do automatizácie na prvú a poslednú míľu

Projekt automatizácie na prvú a poslednú míľu štartuje na Slovensku. Celoeurópsky projekt logistického providera DACHSER, ktorý nedávno začal pilotnú fázu na vybraných pobočkách v Európe, sa teraz rozbieha aj na Slovensku. Ide o mobilné terminály pre vodičov na rozvozových linkách, čo umožní lepšie plánovanie vyzdvihnutia a doručenia zásielok.

Prečítať
Informácie o trhu 10/05/2020
Lokálne, regionálne, celosvetovo: Zháňate skladovací priestor?

Hľadáte voľný skladovací priestor a spoľahlivého logistického partnera? DACHSER Contract Logistics má voľné kapacity.

Prečítať
Správy 05/28/2020
DACHSER pokračuje s charterovými letmi aj v máji

Okrem charterových letov medzi Áziou a Európou pokračuje poskytovateľ logistických služieb DACHSER s organizáciou ďalších transpacifických letov na pokrytie severo- a juho-amerických trhov. V rámci týchto zmien bol napríklad pridaný nový spoj medzi Šanghajom a Los Angeles.

Prečítať

DACHSER Slovensko

Správy 05/05/2021
DACHSER Slovakia poskytol počítače seniorom i deťom

Stretávanie sa s ľuďmi je teraz pre väčšinu ľudí obmedzené na úzky okruh rodiny a kolegov v práci. Seniori sú na tom oveľa horšie, pretože rodina s nimi často obmedzuje osobný kontakt z obavy o ich zdravie. DACHSER sa rozhodol uľahčiť situáciu starým ľuďom žijúcim v bratislavskom Domove pri kríži a poskytol im 6 počítačov, ktoré majú slúžiť aspoň na virtuálny kontakt s ich blízkymi. Ďalších 7 počítačov DACHSER poskytol Centru pre deti a rodiny Malackách, ktoré primárne zabezpečia deťom možnosť diaľkovej výučby.

Prečítať
Informácie o trhu 04/30/2021
Súčasná situácia v Indii a jej dopad na prevádzku spoločnosti DACHSER

Radi by sme vám poskytli informácie o prevádzkovej situácii spoločnosti DACHSER v Indii s ohľadom na súčasný pandemický vývoj v Indii. Situácia k 28. aprílu 2021 bola takáto:

Väčšina pobočiek v Indii je preventívne uzavretá kvôli rýchlemu nárastu prípadov Covid-19. Naše tímy pracujú z domu, v kanceláriách je iba núdzový personál, a preto môže dôjsť k oneskoreniu v prepravách. V dôsledku lockdownu existujú určité prevádzkové dopady na leteckú a námornú dopravu, colné odbavenie a vnútroštátnu nákladnú dopravu.

Letecká doprava:

  • Väčšina zemí zakázala osobnú dopravu z Indie, čo zastavilo medzinárodné lety prepravujúce cestujúcich z a do Indie. To ešte viac zaťažilo už tak napätú situáciu v dostupnosti nákladného priestoru.
  • Očakáva sa zvýšenie cien vo všetkých odvetviach.
  • Prepravné časy sa v dôsledku obmedzenej kapacity zvýšili.

Námorná doprava:

  • Námorná nákladná doprava už čelila výzvam súvisiacich s blokádou Suezského kanálu na konci marca.
  • Prístavy a terminály fungujú normálne, ale plavebné časy sú ovplyvnené blokádou Suezského prieplavu a rýchlym nárastom prípadov Covid-19 v Indii. Preto treba očakávať oneskorenia. Zákazníkom odporúčame, aby pri plánovaní zásob počítali s 1–2 týždňami oneskorenia.
  • Očakávajte ďalšie oneskorenia v komunikácii alebo v prevádzke kvôli rastúcim prípadom ochorení medzi zamestnancami v prístavoch, colníc, CFS a prepravných spoločností.

Colné úrady:

  • V Indii nedochádza k žiadnym neočakávaným prerušeniam nákladnej dopravy a v súčasnej dobe neočakávame žiadne prestoje.
  • Colné odbavenia v súčasnosti prebiehajú.
  • Colná správa pracuje s menším počtom zamestnancov.

V spoločnosti DACHSER sme prijali značné opatrenia, zaisťujeme zdravie a bezpečnosť našich zamestnancov a súčasne zaisťujeme naše každodenné procesy s minimálnym dopadom na dodávateľské reťazce našich zákazníkov. Naše tímy v súčasnej dobe pracujú so všetkými dostupnými prostriedkami, aby pomohli prekonať výzvy, ktorým čelíme.

Budeme vás priebežne informovať o všetkých zmenách v súčasnej situácii. Ak máte akékoľvek dotazy, prosím obráťte sa na svojho zástupcu spoločnosti DACHSER.

Prečítať
Tlačové správy 04/28/2021
DACHSER stavia nový sklad v Memmingene

DACHSER rozširuje svoje logistické centrum Allgäu o skladovanie nechladených potravín a potravinárskych obalov na vysokých regáloch. Rodinná spoločnosť investuje do projektu približne 25 miliónov EUR. Nový sklad, ktorý je navrhnutý tak, aby bol šetrný k životnému prostrediu, má byť otvorený v lete 2022.

Prečítať
2
Správy 04/26/2021
Spoločné záujmy

DACHSER Food Logistics pomáha, vďaka novej chladiacej hale v nemeckom Neusse a sieti priamych spojení, trom výrobcom potravín dostať sa ku zákazníkom v Nemecku a v Európe bližšie − rýchlejšie.

Prečítať
Informácie o trhu 04/23/2021
Zmena mýta v Českej republike

Česká vláda od 1. januára 2021 zmenila mýtny systém a jeho sadzby. V súlade s touto zmenou boli zjednotené poplatky za diaľnice a cesty 1. triedy a navyše sú brané do úvahy externé náklady akými sú znečistenie vzduchu a zvukový smog. To vedie k výraznému zvýšeniu sadzieb mýta.

Mýtne poplatky účtované Českou republikou budú v plnej výške preplatené dopravcom, ktorí jazdia pre spoločnosť DACHSER v závislosti od typu vozidla a vzdialenosti. Spoločnosť DACHSER týmto spôsobom prispieva k udržaniu konkurencieschopnosti nezávislých dopravcov a zabezpečeniu dopravných kapacít v Českej republike.

Prečítať
Správy 04/23/2021
DACHSER Marocco otvára nový sklad v Tanger Med

Prístavný komplex Tanger Med, ktorý sa nachádza 14 kilometrov od európskeho pobrežia, je popredným stredomorským prístavom slúžiacim na kontajnerové prepravy a je kľúčovým v marockej konkurencieschopnosti na poli logistiky. V reakcii na rastúci dopyt svojich zákazníkov otvorila spoločnosť DACHSER Marocco v tejto dynamickej oblasti nový sklad. DACHSER ponúka skladové riešenia na mieru.

Prečítať
Informácie o trhu 04/20/2021
Felix Austria: Spoločnosť DACHSER v Rakúsku – skutočný talent pre logistiku

O Rakúšanoch sa hovorí, že majú skutočný talent vychutnávať si v živote kvalitné veci. Majú na to dokonca odveký výraz: „Felix Austria“. Je to zručnosť, ktorú človek potrebuje aj na riadenie prepravy tovaru v rámci celej Európy.

Vďaka svojej neprekonateľnej hustote spája európska logistická sieť spoločnosti DACHSER krajiny z celého kontinentu, vrátane ich príslušných regiónov. DACHSER Austria je neoddeliteľnou súčasťou tejto homogénnej infraštruktúry.

  • Denne plánované služby do a z každého regiónu v Európe
  • Proaktívne riadenie zásobovacieho reťazca
  • Jednotný, konzistentný IT softvér spoločnosti DACHSER a front-end aplikácie
  • Skladové služby s VAS (služba s pridanou hodnotou) špecifickou pre klienta
  • DACHSER DIY a DACHSER Chem-Logistics
  • Manipulácia s nebezpečným tovarom v súlade s európskymi a osobitnými predpismi pre jednotlivé krajiny

Naša entargo skupina výrobkov vám ponúka jednotné a transparentné spektrum služieb, ktoré poskytujú dôsledne vysoké štandardy kvality v celej našej európskej sieti. Patria sem individuálne konfigurovateľné logistické procesy, spoľahlivé doručenia do viacerých distribučných kanálov a veľká flexibilita pre riešenie špecifických dodacích podmienok jednotlivých produktov.

Naše tri štandardizované produktové rady - targospeed, targofix a targoflex - presne vyhovujú potrebám zákazníkov z hľadiska času prepravy a dodacích lehôt:

  • targospeed: najrýchlejší možný čas prepravy
  • targofix: pevne stanovený dátum dodania
  • targoflex: rýchly a ekonomický čas prepravy

S DACHSER eLogistics máte pod kontrolou každý jeden interaktívny proces medzi vami a nami - vaším poskytovateľom služieb. Vypočítajte si náklady na dopravu online, zadajte objednávky na prepravu jedným kliknutím a sledujte svoje zásielky v celej Európe pomocou našej služby Tracking & Tracing.

  • Úplná transparentnosť v celom reťazci logistických procesov
  • Úspora času, nákladov a zdrojov
  • Používateľsky prístupný, a pritom ponúkajúci najvyšší stupeň detailov
  • Systém je možné úplne prispôsobiť vašim jedinečným požiadavkám

Kontaktujte nás a využite množstvo príležitostí od spoločnosti DACHSER: martin.stiglinc@dachser.com

Prečítať
Tlačové správy 04/15/2021
Dôvera zákazníkov posilňuje: DACHSER v roku 2020 s pozitívnymi výsledkami

DACHSER rekapituluje úspešný rok 2020, ktorý sa vyznačoval lojalitou a atmosférou vzájomnej dôvery medzi medzinárodným poskytovateľom logistických služieb, jeho zákazníkmi a prepravnými partnermi. Čistý obrat skupiny DACHSER predstavoval 5,61 miliárd eur, čo v porovnaní s predchádzajúcim rokom predstavuje mierny pokles o 0,9 percenta.

Prečítať
Správy 04/14/2021
Pobočka DACHSER v Martine pod vedením ženy ide v ústrety budúcnosti

Pobočka spoločnosti DACHSER v Martine je výnimočná hneď v niekoľkých ohľadoch. Okrem toho, že tu v rámci všetkých pobočiek na Slovensku ako prví zaviedli terminály Zebra, ktoré umožňujú automatizáciu na prvú a poslednú míľu, tak je to jediná pobočka na Slovensku, ktorú vedie žena − Barbora Feťková. Barbora zodpovedá za pobočku takmer desať rokov a má skúsenosti z medzinárodného prostredia. Rozprávali sme sa s ňou nielen o riadení pobočky a o inováciách v logistike, ale aj o úlohe žien na trhu práce, zvlášť v takom odbore, akým je logistika.

Prečítať
Správy 04/09/2021
Vždy v strehu

Ochrana dát a systémov je v spoločnosti DACHSER najvyššou prioritou. Christian von Rützen, vedúci oddelenia IT Strategy Implementation v spoločnosti DACHSER vysvetľuje súčasné i budúce výzvy v oblasti informačnej bezpečnosti. On a jeho medzinárodný tím pre IT bezpečnosť sú zodpovední za niekoľko oblastí, vrátane riadenia bezpečnosti informácií v spoločnosti DACHSER.

 

Prečítať
Zobraziť viac

DACHSER Corporate

3
Správy 04/29/2021
DACHSER Chem-Logistics: Chemicals in safe hands

The chemical industry is one of the most successful and competitive industries there is, supplying virtually all other sectors with crucial intermediate and end products as well as solutions. This is made possible by high production standards, comprehensive infrastructure, and tailored logistics with a clear focus on reliability, quality, and safety.

Prečítať
Informácie o trhu 04/28/2021
Current situation in India and the impact on DACHSER’s operations

Regarding the current situation in India, we would like to give an update about DACHSER’s operations in India. The situation as of today, April 28, 2021, is as follows:

Most branch offices across India are being kept closed as a precautionary measure due to the sudden rise of COVID cases. Our teams are working from home, with only skeletal staff at the offices and hence there are likely to be delays in responses due to the ongoing crisis. As a consequence of the lockdown, there are some operational impacts for air, sea, customs clearance and domestic trucking.

Air Freight:

  • Most countries have barred passenger traffic from India leading to no passenger carrying flights operating on International routes from/to India
  • This has created some additional constraint on already stressed space availability situation
  • Rates are bound to inch upwards for all sectors
  • Transit times too have increased as a consequence of capacity crunch

Sea Freight:

  • Sea freight was already facing the challenges due to the Suez Canal blockage end of March.
  • Ports and terminals are functioning normally, but vessel schedules are impacted by the Suez Canal blockage as well as the sudden rise of COVID cases in India.Therefore delays are expected. Customers are advised to factor in delays of 1-2 weeks while planning their inventories.
  • We expect more delays in communication or operations due to increasing COVID infections among staff at ports, customs, CFS and shipping lines.

Customs:

  • We do not have any unexpected disruptions in cargo movement in India, nor is any work stoppage expected at present.
  • Customs clearance activities are functional at the movement.
  • Customs is working with less manpower, no Customs Brokers is allowed to meet the customs officials, all processes is done faceless and things are moving in slow phase.

At DACHSER, we have undertaken significant measures to ensure our employees’ health and safety, at the same time continue to manage our day-to-day operations with minimal impact to our customers’ supply chains. Our teams are working diligently by all possible means in these testing times to assist and to overcome the challenges being faced.

Please rest assured that we will keep you updated of any changes to the current situation. In case of questions, please feel free to contact your local DACHSER representative in the region.

Prečítať
Tlačové správy 04/26/2021
DACHSER builds new warehouse in Memmingen

DACHSER is expanding its Allgäu logistics center with high-bay storage for non-chilled food and food packaging. The family-owned company is investing some EUR 25 million in the project. Designed for sustainable operations, the new warehouse is due to open in summer 2022. 

Prečítať
Správy 04/26/2021
DACHSER Shanghai receives CEIV Pharma certification

At the end of March this year, DACHSER’s Shanghai branch and its office at Shanghai Airport obtained Center of Excellence for Independent Validators in Pharmaceutical Logistics (CEIV Pharma) certification from IATA. This marks a further expansion of the logistics provider’s network services in the life science and healthcare sector.

Prečítať
ZOBRAZIŤ VIAC

Najviac čítané

Informácie o trhu 11/06/2019
Incoterms 2020

Nová verzia Incoterms nadobudne účinnosť 1. januára 2020 a bude zahŕňať množstvo zmien. Dodacie podmienky vydané Medzinárodnou obchodnou komorou upravujú základné povinnosti kupujúceho a predávajúceho v medzinárodnom obchode, ako je prechod vlastníctva medzi predávajúcim a kupujúcim, deľba prepravných nákladov a prechod rizika v zmysle zodpovednosti za stratu a poškodenie tovaru a náklady na poistenie.

Incoterms 2020 sa ešte viac prispôsobí súčasným globálnym obchodným praktikám, preto je nová verzia viditeľne orientovaná na praktickú stránku medzinárodného obchodu. Cieľom revízie bolo, aby boli ustanovenia Incoterms užívateľsky prívetivejšie. Ich prezentácia bola revidovaná, aby užívateľom uľahčila výber príslušnej podmienky. Okrem toho sa zmenilo poradie podmienok a ku každej podmienke boli pridané užívateľské pokyny.

Pokiaľ ide o obsah, došlo k významným zmenám oproti Incoterms 2010, najmä v nasledujúcich bodoch:

▪ Rôzne úrovne poistného krytia u CIF a CIP: Rovnako ako v minulosti je predávajúci aj naďalej povinný v Incoterms 2020 uzavrieť poistenie dopravy na vlastné náklady v podmienke CIF (Cost Insurance Freight) a CIP (Carriage Insurance Paid). Na rozdiel od Incoterms 2010 však obidve podmienky teraz stanovujú rôzne minimálne úrovne krytia cargo poistenia podľa klasifikácie ICC (Institute Cargo Clauses). Minimálne krytie, ktoré je potrebné dodržať pri dohodnutí podmienky CIF zostáva nezmenené. Cargo poistenie, ktoré má predávajúci uzavrieť, musí naďalej zodpovedať minimálnemu krytiu v súlade s klauzulou ICC (C) alebo podobnými doložkami (krytie vymenovaných rizík). Ak je dohodnutá podmienka CIP, musí teraz predávajúci poskytnúť poistné krytie v súlade s klauzulou ICC (A) (krytie všetkých rizík). Podmienky CIF aj CIP umožňujú zmluvným stranám dohodnúť sa na poistnom krytí, ktoré sa od tohto líšia.

▪ Zahrnutie požiadaviek súvisiacich s bezpečnosťou: Požiadavky týkajúce sa bezpečnosti prepravy tovaru boli teraz zahrnuté do pravidiel A 4 a A 7 každej doložky Incoterms 2020. Rovnako ako u iných podmienok Incoterms je potrebné poznamenať, že podmienky Incoterms sa priamo vzťahujú len na zmluvné strany kúpnej zmluvy a nie sú predmetom prepravnej zmluvy.

▪ Incoterms 2020 obsahuje ustanovenia pre prepravu vlastnými dopravnými prostriedkami u podmienok Free Carrier (FCA), Delivery at Place (DAP), Delivery at Place Unloaded (DPU), a Delivered Duty Paid (DDP).

▪ Pre tovar predávaný na základe podmienky FCA (Free Carrier) a určený pre námornú kontajnerovú prepravu stanovuje FCA do budúcna novú možnosť. Kupujúci a predávajúci sa môžu dohodnúť, že kupujúci dá pokyn svojmu prepravcovi, aby po naložení tovaru vydal predávajúcemu konosament (Bill of Lading). Zároveň je predávajúci povinný odovzdať tento konosament kupujúcemu. To sa zvyčajne vykonáva prostredníctvom zúčastnených bánk.

▪ Premenovanie DAT na DPU (Delivered at Place Unloaded). Podľa podmienky DAT Incoterms 2010 predávajúci dodal tovar, len čo bol vyložený z dopravného prostriedku na "terminále". Podľa poznámok k Incoterms 2010 však termín "terminál" sa nemal chápať z technického hľadiska, ale znamenalo to akékoľvek miesto vykládky. Táto skutočnosť bola v Incoterms 2020 zohľadnená premenovaním predchádzajúce podmienky DAT na DPU (Delivered at Place Unloaded) pre väčšiu prehľadnosť. To znamená, že v budúcnosti môže byť akékoľvek dohodnuté miesto miestom určenia.

Incoterms platia medzi zmluvnými stranami (národne i medzinárodne) kúpnej zmluvy, ale neobmedzujú osobitné práva a povinnosti v rámci tohto zmluvného vzťahu. Na základe takto zaručenej jednotnej definície je potrebné sa vyhnúť následným problémom s výkladom alebo nezrovnalosťami medzi zmluvnými stranami. Je potrebné poznamenať, že Incoterms vzhľadom na svoju povahu ako ustanovenia typu Všeobecných obchodných podmienok nepredstavujú zákonné ustanovenia, a preto sa stávajú právne záväznými len vtedy, ak boli účinne dohodnuté medzi stranami kúpnej zmluvy prostredníctvom zodpovedajúceho odkazu (pre Incoterms 2020, je to možné aj pred 1.1. 2020). Bez ohľadu na to majú v jednotlivých prípadoch protichodné zákonné ustanovenia stále prednosť pred podmienkami Incoterms.

Incoterms revidovalo 500 odborníkov z viac ako 40 krajín.

Tieto doložky sú uznávané po celom svete a používajú sa vo viac ako 30 rôznych jazykoch.

Informácie o trhu 11/10/2020
DACHSER teraz môžete sledovať aj na LinkedIne

Spoločnosť DACHSER pravidelne informuje o novinkách, aktualitách a udalostiach z DACHSERu na webových stránkach www.dachser.sk alebo pomocou pravidelného newsletteru. Aby sme Vám boli ešte bližšie a uľahčili komunikáciu s nami, je tu pre Vás DACHSER profil aj na LinkedIne. Tu máte šancu sa dozvedať novinky a detaily z logistického sektora a zo sveta spoločnosti DACHSER pravidelne a bez nevyhnutnosti hľadania článkov na webe našej logistickej spoločnosti. Prihláste sa ku sledovaniu správ z korporátneho DACHSER profilu a získajte prehľad o všetkom čo sa deje ešte skôr, než sa správy dostanú do médií. Prihlásiť sa môžete jednoducho - označením tlačidla "following" na profile DACHSERu priamo tu: https://www.linkedin.com/company/dachser/ .

Prečítať
Správy 08/27/2019
Najväčšia loď sveta vyplávala na svoju prvú plavbu

Dopravná spoločnosť MSC (Mediterranean Shipping Company) spustila na vodu najväčšiu nákladnú loď sveta. Plavidlo MSC Gülsün sa na svoju prvú plavbu vydalo z prístavu Xingang 8. júla, pričom do cieľovej destinácie, Gdansku, pričom do cieľovej destinácie, Gdansku, dorazila koncom augusta. 

Prečítať
Informácie o trhu 02/14/2020
Koronavírus: aktuálne prevádzkové informácie spoločnosti DACHSER v Číne

Prinášame ďalšie informácie o súčasnej situácii v Číne. Aby sa podarilo nový koronavírus udržať pod kontrolou, prijali miestne orgány v Číne niekoľko opatrení, aby zabránili zhromažďovaniu osôb a minimalizovali riziko nákazy.

Veľa pobočiek spoločnosti DACHSER bolo znovu otvorených v pondelok 10. februára 2020, ale kvôli bezpečnostným opatreniam a zákazu cestovania zo strany úradov sa pracuje iba v obmedzenom režime. Bohužiaľ možno očakávať meškanie a prevádzkové komplikácie, ako je nedostatok nákladných vozidiel a obmedzená kapacita.

• Pobočky DACHSER v Čcheng-tu, Nanjingu, Ningbo, Shenzen, Su-čou a Zhongshan sú v súčasnej dobe stále uzatvorené; naši zamestnanci však pracujú z domu.

• V krátkodobom horizonte by mohlo dôjsť k ďalším zmenám, čo sa týka otvorenia týchto pobočiek, o ktorom vás budeme informovať.

• Pobočka v Hongkongu je opäť plne funkčná.

Prostredníctvom našich webových stránok vás budeme aj naďalej informovať o aktuálnom dianí a dopade na váš dodávateľský reťazec. V prípade akýchkoľvek otázok sa prosím obráťte na vášho obchodného zástupcu spoločnosti DACHSER.

Prečítať
Správy 11/26/2018
Roman Stoličný sa stal novým country managerom LIEGL & DACHSER

Medzinárodný dodávateľ logistických služieb DACHSER vymenoval nového country managera svojej pobočky v Maďarsku, spoločnosti LIEGL & DACHSER. Stal sa ním Roman Stoličný, ktorý zároveň naďalej zostáva managing directorom a členom predstavenstva DACHSER Slovakia.

Prečítať
Správy 07/04/2019
DACHSER Slovakia v Bratislave sa rozrastá

Spoločnosť DACHSER Slovakia pokračuje v rozvoji svojho areálu v Lozorne pri Bratislave. Po tom, čo minulý rok uviedli do prevádzky veľkú multifunkčnú skladovú halu v hodnote 6 mil. eur, tento rok zahájili práce na rozšírení existujúcej prekladiskovej haly. Ide o investíciu v rozsahu 3 mil. eur a dokončenie stavby sa plánuje na september 2019.

Prečítať
Tlačové správy 10/01/2019
Omnikanálová logistika s inteligentnými dátami

Obchody pre domácich majstrov s “omnichannel” konceptom teraz využívajú naozaj všetky dostupné predajné kanály. Inteligentné logistické riešenia, akými je napríklad tzv. “drop shipment” to podporujú.

Prečítať
Tlačové správy 08/12/2019
Radovan Rodina  sa stal manažérom kontraktnej logistiky DACHSER Lozorno

Radovan Rodina bol oficiálne vymenovaný na pozíciu Contract Logistics Manager DACHSER Lozorno. Bude sa venovať vytvoreniu efektívneho riadenia kontraktnej logistiky, pričom dôležitou súčasťou jeho pracovnej náplne je neustále zlepšovanie kvality a produktivity.

Prečítať
Tlačové správy 06/06/2019
Novým prevádzkovým manažérom európskej logistiky DACHSER v Lozorne je Andrej Frič

Na pozíciu nového prevádzkového manažéra európskej logistiky pobočky DACHSER v Lozorne oficiálne menovaný Andrej Frič (39). Na pozícii vystriedal Viliama Bokšanského, ktorý sa stal vedúcim pobočky Lozorno.

Prečítať
Správy 08/21/2019
DACHSER Czech Republic nasadil ďalší cestný vlak

Medzinárodný poskytovateľ logistických služieb DACHSER Czech Republic nasadil ďalší cestný vlak, tzv. Road train na pravidelnej linke. Veľkokapacitné vozidlá na pravidelných denných linkách medzi Ostravou a Brnom majú o 40 percent vyššiu kapacitu ako súčasné súpravy s dvoma výmennými nadstavbami, ktoré na linkách doteraz jazdili.

Prečítať