Mediaroom

eLogistics: Online portál na riadenie logistiky

eLogistics vám poskytuje prístup k všetkým údajom, ako aj priame spojenie s našimi systémami riadenia prepravy a skladovania. eLogistics poskytuje rýchle a jednoduché informácie o všetkých procesoch v rámci dodávateľského reťazca. K dispozícii je množstvo funkcií na ovládanie, kontrolu a prehľadnosť. Môžete vypočítať ceny prepravy nákladu, vystavovať príkazy k preprave, sledovať do hĺbky sekvencie procesov v aplikácii Sklad, nájsť správne produkty alebo dokonalú službu pre vaše logistické potreby alebo sledovať vašu zásielku v reálnom čase. Vďaka konzistentnému skenovaniu čiarového kódu v rámci dodávateľského reťazca poskytujeme maximálnu transparentnosť.

Výhody eLogistics na prvý pohľad

  • Úplná transparentnosť v celom reťazci logistických procesov 
  • Úspory času, nákladov a zdrojov
  • Používateľská prívetivosť s najvyššou úrovňou detailov
  • Individuálna prispôsobivosť systému

V systéme eLogistics sú k dispozícii tieto funkcie:

1. productpilot: Smeruje vás k dokonalému produktu

S funkciou productpilot si dokážete jednoducho vybrať správny produkt. Tento nástroj vám umožní rýchlo určiť optimálne alebo požadované doby prepravy pre vaše zásielky v rámci Európy. Po vložení kódov krajín a poštových smerovacích čísel ihneď uvidíte, ktoré výrobky zo skupiny produktov entargo a vivengo najlepšie vyhovujú vašim požiadavkám na prepravu.

2. freightquotation: Uchovávanie kariet o všetkých prepravných nákladoch

Funkcia freightquotation vám umožní rýchlo určiť vaše individuálne dohodnuté ceny za prepravu nákladu. Vaše cenové dohody so spoločnosťou DACHSER sú plne zohľadnené. Funkcia freightquotation je dokonalý nástroj pre rýchle informácie o cene bez rozsiahleho interného alebo externého hľadania.

3. transportorder: Svoje objednávky vypĺňajte jedným klikom

Pomocou funkcie transportorder môžete riadiť správu objednávok online. Systém môže byť dokonale prispôsobený vašim individuálnym potrebám. Tým sa ušetrí čas s predbežnými prideleniami a automatickým importom údajov objednávok. Integrovaná správa adries zaručuje jednoduchú údržbu vašich adries. Funkcia importu adries z vášho systému ERP dopĺňa správu adries. Vďaka zosieťovaniu so systémom Domino sa tiež plne podporujú informácie o nebezpečných tovaroch, odosielanie budúcich objednávok a používanie vašich vlastných čiarových kódov NVE.

4. shipmentpointer: Neustále informovanie o stave zásielky

Pomocou našej funkcie shipmentpointer môžete kedykoľvek rýchlo a ľahko vyhľadávať stav zásielky, pričom nie je potrebná žiadna predchádzajúca registrácia. Bez ohľadu na to, či uvediete číslo NVE/SSCC, úlohu, dodací list, číslo objednávky alebo číslo zásielky, funkcia shipmentpointer nájde vašu konkrétnu zásielku a súčasne vám poskytne najvyššiu úroveň ochrany osobných údajov, aby sa zabránilo neoprávnenému prístupu.  Pre mobilnú službu Tracking & Tracing je k dispozícii aplikácia shipmentpointer pre iPhone, Blackberry alebo Android.

5. shipmentcontrol: Všetky zásielky na prvý pohľad

Funkcia shipmentcontrol vám umožňuje nepretržite sledovať vaše zásielky online – už od najnižšej úrovne balenia. Všetky informácie o doručení, ako aj elektronické potvrdenie doručenia, sa okamžite odošlú z mobilného zariadenia vodiča do centrálneho systému. V reálnom čase môžete zistiť meno príjemcu, zobraziť jeho podpis a čas doručenia a v prípade potreby zistiť akékoľvek odchýlky od požadovaného postupu. Okrem toho máte prístup k digitálnemu archivačnému systému DACHSER, v ktorom je uložená fotodokumentácia jednotlivých zásielok. Systém shipmentcontrol ponúka službu Tracking & Tracing nielen pre distribučnú logistiku (shipmentcontrol send), ale aj pre nákupnú logistiku (shipmentcontrol collect). Medzi zobrazeniami sa môžete pohybovať kliknutím a sledovať zásielky, ktorých ste príjemcom, ako aj objednávky na vyzdvihnutie.

6. warehousecontrol: Vaše okno do skladu

Funkcia warehousecontrol vám umožňuje sledovať pracovný postup v distribučných centrách až do najmenších detailov – od stavu prípravy objednávky až po sledovanie šarže. To vám umožňuje okamžite kontrolovať vymazané položky a zásoby. Prostredníctvom odkazu na shipmentcontrol môžete sledovať celý prepravný proces až po doručenie tovaru.

7. deliveryorder: Vyskladnenie vášho tovaru

S funkciou deliveryorder si môžete svoj tovar uskladnený v našich skladoch  pripraviť na doručenie. Funkciu deliveryorder môžete prispôsobiť svojim špecifickým potrebám. Spoločne s vami zadefinujeme nastavenia, ktoré sú pre vás dôležité, a zobrazenia alebo skrytia jednotlivých funkcií.

8. ordermonitor: Majte prehľad o svojich objednávkach

Funkcia ordermonitor vám umožňuje prezerať a sledovať vaše objednávky od dodávateľov po celom svete. Všetky dôležité informácie sú štruktúrované a jasne zoskupené. Vďaka sofistikovaným vyhľadávacím funkciám, aktívnym oznámeniam, nahrávaniu dokumentov a mnohým ďalším funkciám je systém ordermonitor nenahraditeľný nástroj na sledovanie vášho dodávateľského reťazca. Ďalšia výhoda: Pre každý projekt môžete aplikáciu nakonfigurovať podľa vašich individuálnych želaní a požiadaviek.

9. invoicecenter: Spravujte svoje faktúry online

Cez náš systém invoicecenter máte online prístup k všetkým podrobným údajom o konkrétnych zásielkach. Údaje sú k dispozícii vo forme súborov PDF, tabuliek programu Excel a súborov XML. Tieto údaje sa prípadne môžu odosielať aj digitálne prostredníctvom nášho strediska EDI. Ušetrí to papier a prácu. S našou súhrnnou faktúrou dostanete poštou len jeden list papiera. Informácie, ktoré sa požadujú pre odpočet dane na vstupe, a všetky informácie za určité účtovné obdobie sú uvedené v súhrnnej forme.

10. pallettpoolaccount: Váš digitálny účet pre palety

Funkcia pallettpoolaccount riadi všetky vaše obalové materiály, ktoré vyžadujú sledovanie, napríklad europalety alebo gitterboxy. Konkrétne: Prepravné jendotky akceptované spoločnosťou DACHSER sa pripíšu na váš účet palletpoolaccount, odkiaľ sa po vrátení odpíšu. Informácie o vašom účte si môžete kedykoľvek stiahnuť vo forme tabuľky Excel.